úterý 13. října 2009

Nedáme si říct a sportujeme:)

Opět jsme to zkusily. Začíná to být trochu nuda, ale ve Slovinsku se prostě nesportuje bez překvapení.
Tentokrát to bylo zase plavání. Kromě toho, že jsem jela busem místo 20 minut hodinu (všichni jezdí autem a tramvaje zrušili...), jsme si luxusně zaplavaly v 25metrovém bazénu.
Zajímavé ovšem bylo zázemí...sprchy společné. Kdo se chtěl osprchovat "dočista" mohl za matným sklem v rohu sprch. Jenomže voda tekla na fotobuňku. Takže při každém pokusu o podání ručníku se vždy spustila...Hru na "nejsu ve sprše" stylem plazení kolem stěny jsem vydržela hrát asi 2 minuty, přičemž ručník se ani moc nestihl osprchovat...Když se mi podařilo oblafnout fotobuňku, vzít polomokrý ručník a zabalit se, otevřela jsem ono matné sklo a zkropila mě úplně jiná sprcha. Jenomže sem se tak lekla, že mi už úplně mokrý ručník spadl...kromě toho, že do sprch je vidět přímo z bazénu, tam samozřejmě stál borec...
V šatně sem ručník vyždímala a šla se na záchod osušit aspoň provizorně toaletníma ubrouskama...
What the hell is...

Žádné komentáře:

Okomentovat